"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




torsdag 29 juli 2010

Tack

Tack alla fina och snälla för era kommentarer, gratulationer och för att ni håller tummarna för oss! Blev riktigt rörd av era kommentarer, att ni tar er tid och skriva och hålla tummarna för oss! Det betyder mycket. Hoppas verkligen att det går vägen denna gång. Illamåendet fortsätter så det är bra. Rolig syn i vår lägenhet då jag kontrollerar botten av toan och min käre sambo sitter framför TV´n och ropar "Yes, härligt älskling, fortsätt spy!". Fin hejarklack har jag! :-)

Var på inskrivning till barnmorskan igår och allt såg bra ut. Hb på 148! Samma som med Lucas men det sjönk hastigt till 91...får se hur det går denna gång. Tur att det gick bra med järntabletter.

Vi hälsade på Lucas också. Behövde inte vattna blommorna då himlen skött om det så bra senaste dagarna. Tänkte på en kommentar jag fick av Linn igår; Tänk så glad Lucas är! Jag har inte tänkt på det sättet, att han är glad över att han ska bli storebror. Har bara haft dåligt samvete över att jag är gravid igen och hur jag kan fortsätta med mitt liv när han inte kan. Men efter att jag läst inlägget så inser jag ju att det är så det är. Vår ängel är glad över att han ska bli storebror, det är ju de flesta barn. På vägen hem från graven stannade vi till och matade ankorna vid dammen. Kan inte kalla dom ankungar längre för jag ser inte skillnaden på ungarna och mamman... så snabbt gick det. Så fridfullt att kasta bröd åt dom och samtidigt ha utsikt över dammen och fina Laban och Labolina. De är så fina tillsammans.

2 kommentarer:

  1. Vill bara säga tack för kommentarerna du lämnar hos mig,dom betyder så mycket,att veta att det finns dom där ute som tänker på mig och hoppas..Jag håller tummarna allt jag kan för eran skull..kramar

    SvaraRadera