"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




fredag 23 juli 2010

Tack alla fina människor...

...som bryr sig. Blir så rörd att ni är så många som håller tummarna för mig och att ni blir glada när det går bra för mig! Det värmer så otroligt mycket och det ger mig kraft att kämpa vidare.

Tack alla snälla!

4 kommentarer:

  1. Och här har du en till. Jag läser nästan alltid din blogg och ser hur du gradvis kommer tillbaka. Det ger vem som helst styrka! Många kramar från Susanne (som ni träffade på Dominikanska)

    SvaraRadera
  2. Tack Susanne! Bra att även jag kan inge styrka!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Har inte gett mig till känna ännu, men Jenny berättade om din blogg för en tid sedan och jag har läst från början ända hit. Även om det var fruktansvärt smärtsamt. Du verkar vara en så grymt klok och stark kvinna. Jag beundrar dig verkligen. Tack för en riktigt bra och perspektivingivande (is that even a word?) blogg! Hälsningar från Vasa!

    SvaraRadera
  4. Tack för dina fina ord om mig Linn! Brukar kika in på din blogg och titta ibland.Syrran som tipsade mig också i samband med någon gullig bild på min systerdotter och Matheo. De är ju så söta tillsammans, mitt hjärta smälte när jag såg senaste bilderna på dom, hand i hand.

    SvaraRadera