"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




tisdag 20 juli 2010

Bilder från graven

Nu är ängeln på plats

Fina Laban


Så här ser de stora fula "buskarna" ut som jag kommer att kapa om de blir lika stora vid Lucas grav. Är inte snyggt då stenarna och de blommor anhöriga planterat inte syns

2 kommentarer:

  1. Jättefin ängel! Jag gick själv på loppis idag för att hitta en ängel till min sons grav men hittade ingen. Blir att beställa en från spädbarnfondens hemsida. Om du inte varit in på sidan så kan jag tipsa om den. Har beställt en ängel från dem tidigare som vi har här hemma. Det är en ängel som är som ett ljus, jättfin att tända på kvällarna till minnet av vår son. Den står bredvid hans foto.Till hans grav ska jag beställa en liggande ängel..../C

    SvaraRadera
  2. Har sett att de har fina änglar där. Funderade över om jag kanske skulle beställa en att ha hemma men vi har fått så fina änglar av vänner och min mamma så jag beställde aldrig. Kanske sen.

    SvaraRadera