"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




torsdag 30 september 2010

Besök

Imorgon kommer min mamma och styvpappa på besök! Jippie!! Ska bli kul att höra vad de tycker om vårt nya hus. Dom har inte heller varit här sen vi fick gravstenen så de har bara sett bilder. Nu får de se den på riktigt. Ska också bli kul att höra vad de anser om min mage, de har ju inte sett mig på länge. Härligt med besök hela helgen.

3 kommentarer:

  1. Men så härligt att de kommer till er! Njut av varandra!!! Längtar tills vi kan komma och hälsa på i ert paradis. Roligt att ha något att se fram emot :) Kram!!

    SvaraRadera
  2. http://www.youtube.com/watch?v=wxCrJIoh6-A
    I helgen har vi en konsert i Kramfors med min kör. Vi har bland annat en sång som heter "Andetag". Googlade runt lite på den och såg bland annat att en änglamamma skrivit ner texten på den till sin dotter. Jag vill tillägna Lucas den sången i helgen. Kram!

    http://tillminneavminangel.bloggagratis.se/2009/03/29/1533417-till-min-lilla-angel-volund-andetag/

    SvaraRadera
  3. Jag blir alldeles rörd. Tack så jätte, jättemycket. Det betyder otroligt mycket för oss!
    Kramar

    SvaraRadera