"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




torsdag 23 september 2010

Fakta om mig

Med awarden så följer även några uppgifter.
Om man får denna utmärkelse så ska man: Kopiera bilden & visa att man fått den. Tacka & länka personen man har fått den av. Nominera 7 andra bloggare & länka till dem. Berätta 7 fakta om dig själv.

Jag har svårt att bestämma mig för vilka jag ska nominera men jag kan berätta 7 fakta om mig själv. Nomineringarna får vänta ett tag till.

1. Är född i Vasa, Finland, men bor sedan nio år tillbaks i Sverige
2. Älskar att resa
3. Soldyrkare
4. Beroende av godis
5. Har dykcertifikat (Advanced Open Water Diver)
6. Hett temperament (kallas för Lilla My av min sambo och min familj pga det)
7. Gillar att träna men det är sämre av den varan just nu. Mitt mål är att springa maraton inom en överskådlig framtid. Men det är långt dit. Nu kan jag inte cykla 1 km utan att nästan svimma av syrebrist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar