"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




måndag 27 september 2010

Gäsp

Har idag bestämt mig för att försöka jobba 75% i oktober. Får se hur det går. Är osäker på om jag klarar av det men om det inte går är det bara att gå ner i tid igen. Då har jag försökt i alla fall.

Har jobbat förmiddag idag och jag är helt slut. Sov dåligt, mycket drömmar. Och så upp kl 05.30. Ingen bra kombination. Har dessutom haft en sprängande huvudvärk sedan lunchtid. Har sovit/vilat sen jag kom hem och nu bär det av i säng igen. Får nämligen tillbaks huvudvärken så fort jag kliver upp och rör på mig. Nästan så man skulle kunna tro att jag fått spinalhuvudvärk, utan EDA. Hoppas på en piggare dag imorgon! Natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar