"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




fredag 3 september 2010

Magen

Då har vi plåtat magen första gången denna graviditet. Den är redan stooor. Undrar var detta ska sluta? Blir nog skottkärra in på förlossningen, hoppas bara Jimmie orkar skuffa in mig! :-) Var likadant med Lucas, jag blev stor fort, låg på översta SF-kurvan. Nu har jag dessutom inga muskler som orkar hålla emot och vadderingen på magen är kvar så den trycks ju ut också. På måndag är det 12+0, hoppas att det går vägen nu och dett inte blir något sent missfall. Tycker mig ha känt ett litet fladder där inne men jag är lite osäker på om det faktiskt är bebis jag känner. Är ju så tidigt än men jag kände Lucas redan i vecka 12 också så det är inte omöjligt.


Ser nog ut att vara lite längre gången än v. 11+4...

10 kommentarer:

  1. Vilken fin mage du har! Vill också... Vi håller tummarna för er. Kram Ulrika på Granvägen

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för er! :-) Skulle vara extra kul nu när vi blir nästan grannar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Stort grattis! Själv är jag i v.26 och är nästan lika stor som du haha. Får se var det slutar.

    SvaraRadera
  4. Vilken gullig mage:-)Kram Ingela

    SvaraRadera
  5. Ja, nog har du allt en stor kula! Ungefär som jag hade i vecka 25 kanske!

    SvaraRadera
  6. Så söt mage du har Ann-Louise! Tack för att vi får se.Önskar er allt gott.
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  7. Vilken jätte fin mage du har!! Tänker på er!
    kram a

    SvaraRadera
  8. jättefin mage :-) Lycka till med den.

    SvaraRadera