"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




fredag 10 september 2010

Flytten börjar!

Fick veta igår att vi får tillgång till huset redan idag!! Nu ska här tapetseras, flyttas och donas. Eller, Jimmie donar och jag kommenderar! ;-) Ryggen är fortfarande i oskick. Får nog lära mig leva med att ha ont resterande av graviditeten. Fast, som jag tidigare skrivit, jag går igenom vad som helst bara vi får ett levande barn! Tycker mest synd om Jimmie och mina kära kollegor som får ställa upp och göra sånt som jag inte klarar av. Jobbigt att vara beroende av andra på detta sätt, speciellt på jobbet.

4 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter att få flytta in! Jag längtar, men eftersom vi inte ens har fått bygglov än så lär det dröja lääänge än. Det enda som fattas är att våra barn skulle varit med... Lycka till med flytt! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Håller med, Lucas kommer att vara saknad i huset!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Halkade in på din blogg via Toncis.
    Både grattis och beklagar - Grattis för att ni har en fin son Lucas och beklagar att han inte fick leva här på jorden.
    Grattis också till graviditeten - hoppas verkligen att den går bra!

    Så mycket känslor och tankar. Jag vet inte hur det känns att förlora ett så fullgånget barn, vi förlorade det barn som skulle blivit i v.12 men blev gravida på nytt genom återföring av ett fryst ägg vilket gick hela vägen.

    Allt gott,
    Jannica

    SvaraRadera
  4. Tack Jannica! Roligt att höra att det gick bra för er!
    /Ann-Louise

    SvaraRadera