"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




fredag 20 augusti 2010

Något gott ur allt elände

Ni är många som berättat att mitt skrivande hjälper er på olika sätt. Änglaföräldrar skriver att det hjälper dom i sitt sorgearbete och andra, med eller utan barn, att det fått dem att inse hur värdefullt livet är. Det är det jag önskar. Att mina erfarenheter och Lucas död kan vändas till något positivt och hjälpa andra. Det glädjer mig att det gör det. Lucas kanske inte dog förgäves om det på något sätt kan hjälpa andra. Att hans död påverkar människor som inte känner mig, oss eller honom, det är stort! Större än det finns ord!

Tack för att ni berättar det för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar