"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




måndag 2 augusti 2010

Mums!

Bilden visar vad vi har sysslat med idag. Eller den visar vad de andra gjorde. Jag stannade hemma, vilade och läste Kalle Anka. Bra att läsa när man inte orkar tänka! Dock fick jag stå för rensandet när de kom hem. Inte mer än rättvist. Mamma bakade. Finns inget bättre än mammas pajer.

 

Tog en kort promenad idag. Välbehövligt men jobbigt att ta sig iväg då jag helst av allt ville sova. Skönt efteråt. Nu blir det sängen igen. Undras om jag kan ta nytt rekord i hur länge man kan sova? Tror jag gör det med lätthet! Mitt största hot är nog min kompis Lena, hon är grym på att sova och försova sig. :-) 

God Natt

4 kommentarer:

  1. Kommer ihåg när ja vänta min son,ja var sjukledig hela 9mån,och min dag gick så gott som ut på att vakna,äta,gå o sova,vakna äta,sova osv... :) Så Svar på din fråga man kan sova Massor!! njut nu när du kan, om 9 mån e de nån som stör din nattsömn!! :)

    SvaraRadera
  2. Pajen ser underbart god ut som din mamma bakat. Är det blåbär om jag inte ser fel?!
    Önskar er allt gott med Lucas syskon.
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  3. Anonym: Jo, jag gillar ju att sova så det går ingen nöd på mig! :-)Fast jag ser ju mer fram emot tiden med störd nattsömn.

    Malin: Japp, mumsig blåbärspaj

    SvaraRadera
  4. jag gjorde blåbärspaj idag jag med... underbart gott var d :D

    SvaraRadera