"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




onsdag 12 januari 2011

Statistik

Man kan se statistik över hur läsare hittat till bloggen, vilket land de befinner sig i mm. Är intressant att se denna statistik. Ni läsare befinner er i många olika länder. De nordiska länderna är ganska självklara. Mindre självklara länder är Irland, Frankrike, Tyskland, Turkiet, USA, Kanada och Ryssland. Skulle vara spännande att få höra hur ni hittat hit. En rolig sak jag upptäckte idag var att 15 stycken hittat till bloggen när de googlat "Rudolf med röda mulen". Tror inte att en blogg om änglabarn var det de hade i åtanke när de klickade på länken till min blogg. Orsaken till varför min blogg kommer upp är troligen den att jag skrev ett inlägg med den rubriken när jag var förkyld...

2 kommentarer:

  1. Letade efter din mailadress på sidan, men hittade ingen.. så jag skriver här istället ;)
    Jag är gravid igen efter att vi misste vår lilla plutt (pga missbildningar). Jag såg att du varit på VUL tidigt i denna graviditeten, och jag funderar på hur man ska bära sig åt för att få komma iväg på ett VUL för att se att det ser bra ut så här långt? Måste jag fixa det själv eller tror du BM kan hjälpa mig?
    /m

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Beklagar att ni miste er bebis.
    Jag fick göra VUL pga blödningar och min historia. Här i Västerbotten får man göra VUL vid problem, annat hinns inte med. Men jag vet inte hur det ser ut i resten av landet. Du kan ringa gynmottagningen på din ort och fråga. Men var beredd på att ni kan bli nekade. I så fall kanske privat alternativ kan vara något!?
    Lycka till denna gång!

    SvaraRadera