"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




måndag 17 januari 2011

31 hela veckor

Igår trodde jag att jag skulle bli sjuk. Snorig och trött hela dagen. Idag känns det dock bättre. Hoppas jag slipper bli sjuk. Däremot besväras jag av myrkryp i benen. Två nätter i rad har jag fått kliva upp och lägga benen i högläge. Och när jag klev upp imorse började det krypa genast. Ska ta mig ut på en liten promenad idag och se om det blir bättre. Igår höll jag mig inne då det var snöstorm.

Nu har 31 hela veckor gått och jag har fortfarande en livlig krabat inne i magen. Skönt. Undras hur länge den har tillräckligt med utrymme att göra kullerbyttor? Det verkar vara favoritsysselsättningen, speciellt nattetid. Vi får nog förbereda oss på att vara vakna på nätterna när den lille tittat ut, tur att jag också är en nattuggla i vanliga fall! :-)

Nä, nu ut och traska/rulla fram en sväng i det fina vädret.

1 kommentar:

  1. Hello anis! E ju x antal år sen vi sågs,men kände igen dig på bilderna å läser nu å då bloggen din. Håller tummarna för er,snart e ni i mål!Du e så stark som orkar dela med dig.H.Åsa F (nuförtiden B..)

    SvaraRadera