"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




onsdag 12 januari 2011

Änglabloggar

Om DU har en änglablogg som jag missat, skicka gärna en länk till din blogg så jag kan lägga upp den under "änglabloggar"!

5 kommentarer:

  1. Hej där! Du som också är barnmorska, jag har en fråga. Jag och min man funderar på att åka iväg i slutet av januari, till varmare breddgrader, där vi får ta hand om varandra och i ett led att gå vidare efter förlusten av vår son. Det blir då en månad efter förlossningen, kan man åka iväg till utlandet och bada osv, rent fysiskt. Jag tycker redan nu efter 2 veckor att jag återhämtat mig. Klart att jag blöder lite, men väldigt sparsamt. Vad tror du? Vi skulle verkligen vilja åka iväg och bara rå om varandra. Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Åka utomlands kan du asbolut göra så länge som du känner dig bra i kroppen och blödningen avtar som den ska. Däremot ska du inte bada så länge du blöder pga ökad infektionsrisk (inte heller använda tampong). Hoppas ni får en skön resa om ni bestämmer er för att åka!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har nu börjat blogga om graviditeten med Astrids syskon

    angelssyskon.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Så roligt att Astrid ska bli storasyster! Grattis!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej
    Jag har en änglablogg.http://katrinskoglund.blogspot.com/

    Jag målar också änglabarn och när jag sålt en tavla skänker jag en del av pengarna till en barnfond. Ljus å kärlek till dig. Hoppas allt går bra. Kram

    SvaraRadera