"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




fredag 14 januari 2011

Härlig natt

Låg vaken ganska lång tid efter nattens toabesök. Bebis bökade på och gjorde kullerbyttor. Magen for från sida till sida. Det var så skönt att bara kunna ligga och njuta av vildingen där inne. Behövde inte oroa mig för att jag snart skulle kliva upp och åka till jobbet, kunde bara ta det lugnt och känna bebis. Det är så skönt att vara hemma och slippa alla måsten...

3 kommentarer:

  1. Mysigt! Visst är det skönt när man hinner stanna upp och njuta! :)

    SvaraRadera
  2. Hej Ann-Louise. Tänkte på er alla som var på träffen i tisdags. Hade så gärna velat komma och träffa er så jag kommer nog på nästa träff även om jag inte "tillhör" er. Men jag har ju sett er i början av graviditeten :). Längtar tills ni har era små hos er! Jag såg Annas kommentar om att vi känns så nära fast vi inte känner varandra. Det tycker jag är underbart att läsa att ni känner så, för det är anledningen till att jag har träffarna att vi hjälper varandra och jag håller med om att det är fantastiskt att vi kan kännas nära redan efter några timmar fast vi egentligen är främlingar. Jag vet ju att du inte missat den blogg jag skapat. Men du får gärna lägga en länk. För nu har jag börjat skriva :).
    Kram

    SvaraRadera
  3. Träffarna är guld värt för mig och det var riktigt skönt att sitta och prata om våra nuvarande graviditeter. Hoppas verkligen jag kan gå på fler. Din blogg finns under änglabloggar! :-) Har tänkt jag ska skriva ihop en kortare version av vår historia som du får lägga ut men jag har inte tagit mig för än. Men nån gång!
    Kramar

    SvaraRadera