"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




söndag 16 januari 2011

Award

Har fått några awards. Alltid lika roligt att få det. Värmer att veta att det finns de som tycker att min blogg är bra, trots att innehållet ofta handlar om vår stora sorg. Jag blir alltid lika berörd varje gång jag får en kommentar av någon jag/vi inte känner. Att ni som inte känner oss ändå läser om vårt öde och delar vår sorg och nu även vårt hopp om att få ett levande syskon till Lucas. Det är stort. Ni är guld värda!


Denna award fick jag av Malin för ett bra tag sen.
Till Awarden hör att välja tre favoritförfattare och ange en bok av dem, skicka vidare Awarden till fem favoritbloggar och tacka den man fått awarden av och till sist klistra in loggan på bloggsidan.

Bra uppgifter till denna award då jag älskar att läsa. Det absolut bästa jag vet är att ligga på en varm sandstrand och njuta av solen och en bra bok.

Första favoritförfattaren är Camilla Läckberg. Jag gillar alla hennes deckare.
Andra favoriten är Stig Larsson och hans millennium triologi.
Tredje favoriten är Dan Brown. Gillar alla hans böcker om Robert Langdon.

Jag gillar deckare med andra ord! :-)

Awarden vill jag ge vidare till följande bloggar:

Alla är de änglamammor och deras högsta önskan är att få ett syskon till sina änglar.



1 kommentar: