"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




måndag 20 december 2010

Så sant

"Vi lever i en kultur där lycka och framgång är vår strävan och vår sociala kontaktkod. Om man pratar om sorg och elände är man svår att ha med att göra, eftersom vi inte är vana att prata, dela känslor och dela erfarenheter i dessa djup"

Kristina Grahn i tidningen spädbarnsfonden nr 3

3 kommentarer:

  1. Jag håller med det så djupt!!
    Får jag låna och lägga den här tanken på min blogg?

    SvaraRadera
  2. Så sant..Det ska jag nog kopiera och sätta in i min blogg..

    SvaraRadera
  3. Asolut får du det, hänvisa bara till Kristina Grahn som skrivit det!

    SvaraRadera