"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




fredag 3 december 2010

Nu är det jul här i vårt hus...

Trots att vi inte har något stort hus så är jag helt slut efter att ha städat halva dagen. Men nu har vi julfint här. Myysigt. Vet inte vad det är i år men jag njuter så otroligt mkt av att det snart är jul. Trodde det skulle vara jobbigt med tanke på att vi denna jul skulle ha haft Lucas med oss. Kanske är det nya huset som gör det. Är så mycket roligare att pynta ett hus än en lägenhet! Imorgon blir det pepparkaksbakning. Jimmie har stora planer på hur pepparkakshuset ska se ut, får se hur resultatet blir. Är ingen höjdare på det.

På söndag blir det träff med spädbarnsfonden. Ser alltid fram emot träffarna. Tyvärr kan jag inte alltid vara med då jag jobbar skift men i helgen är jag ledig! :-)

Ha en trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar