"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




fredag 25 februari 2011

Rösta!

Inte många dagar kvar att rösta nu. Så ni som känner på er vad det är för en liten krabat som finns i min mage, rösta till höger i bloggen! :-)
Lite som kan hjälpa er:
- Jimmie har hela tiden varit stensäker på att det är en tjej
- Jag har vacklat fram och tillbaks men tror nu mera på en kille
- 70% av de som har PUPPP (Pruritic Urticarial Papules and Plaques of Pregnancy) föder killar
- Bilder av magen och 3D bilder av bebis finns i bloggen

Nu ska jag och vår hickande bebis ta oss in till stan för ett besök hos min frisör. Skönt att få ordning på barret före ankomsten, vet ju aldrig när jag hinner med det sen! :-)

6 kommentarer:

  1. Njut din stund hos frisören, det är ju alltid lyxigt att gå dit men det kan ju som sagt dröja ett tag till nästa gång ;)

    Jag har röstat på att ni får en liten pojke! Kram

    SvaraRadera
  2. Hmm, om du känns som en kille nu, så här dags...DÅ blir det en kille. Kram på er

    SvaraRadera
  3. Jag tror att det är en tjej :)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Du får klippa dig så ofta du vill sedan också - barnvakten (och kusinerna förstås) står redo och längtar :) Kramis

    SvaraRadera
  5. Jag har röstat på en tjej men nu när jag såg 3D bilderna blev jag helt tvärsäker på att det är en kille. Ser fram emot att få höra vad det blir. Och att det går bra förstås :)
    Lycka till. Terese

    SvaraRadera
  6. Malin: Låter bra, frågan som återstår då är kommer mamma att klara av att vara ifrån det lilla livet?

    Terese: Tack! Till och med Jimmie vacklade lite när vi såg bebis med 3D sist. Men han återgick snabbt till att det nog är en tjej ändå! :-)

    SvaraRadera