"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




lördag 19 februari 2011

Kvällen

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Vi valde alla Viktorias smakupplevelse som är sex olika rätter. Vi lyxade till det ordentligt. Killarna fick matchande öl för varje rätt och den andra tjejen fick matchande vin. Själv drack jag matchande läsk... Superduper gott var det.
Tyvärr vaknade jag klockan tre i natt och mådde illa och kräktes flera gånger. Ingen av de andra har kräkts så jag har uteslutit matförgiftning. Känner mig ganska bra nu så jag är tveksam till att det skulle vara magsjuka men jag kanske fick en  lindrig variant. Ett tredje alternativ är att min  känsliga gravidmage reagerade på något av det jag åt. Kan då säga att det inte är skönt att kräkas när man är höggravid. Fick sammandragningar som kändes rejält men de klingade av ganska snabbt efteråt. Bebis verkade inte påverkad, h*n sprattlade omkring för fullt under natten.

3 kommentarer:

  1. Men vad härligt och underbart att få lyxa till det med en sådan middag :)
    Kanske blev det "proppstopp" som det lätt blir när bebben tycker att det har ätits för mycket och måste kräva sin plats i magen? Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det bara va något av det du ätit och att du mår bättre nu. Stackare förstår att det måste ha varit hemskt att vakna upp sådär och behöva kräka flera gånger :(
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  3. Var bara den där natten jag kräktes så det var nog bara för mkt mat eller ngt som min mage inte riktigt tyckte om.

    Kramar

    SvaraRadera