"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




lördag 26 februari 2011

FP

Nedräkningen har börjat på allvar. Har ett datum för igångsättning och det är inte lång tid kvar! Väljer dock att hålla det för oss själva ett tag till men jag lovar att ni får veta när det är dags! :-) Har haft en del kraftiga/smärtsamma sammandragningar från och till så hoppet finns att jag kanske kommer igång av mig själv även om sannolikheten inte är så stor.  


Idag har jag anmält att jag vill ta ut föräldradagar. Nu är det bara att hålla tummarna att jag får göra det denna gång.

6 kommentarer:

  1. Förstår att ni vill hålla datumet för er själva. Vi får hålla oss till tåls ;) Känner er inte men har följt din blogg ganska länge nu och känner mig spänd av förväntan och glädje för er skull. All lycka till med Lucas lillasyster/lillebror. Håller mina tummar!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. oh så spännande! :) då är det inte länge kvar alls. Kram

    SvaraRadera
  3. Åh nu blev jag avis att du fått ett datum! :) Förhoppningsvis får jag mitt till veckan när jag ska träffa läkaren! Men liksom du hoppas jag att min kropp ska få komma igång och föda av sig själv! Har ett litet, litet hopp precis som du när jag känner av sammandragningarna. Jag vet ännu inte hur det kommer gå på torsdag, vill så gärna träffa er men just nu ser det inte ut om det kommer att bli så.. Annars får vi se till att ses när bebisarna tittat ut :)

    SvaraRadera
  4. Härligt att höra!! Jag var i exakt samma sits som dig för ca ett år sedan när vår lilla Annie kom till världen... Lycka till!! Ser fram emot bilder på Lucas syskon!! Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Tack Malin!

    Anna: Måste absolut ses sen när alla bebisar tittat ut! Hoppas du snart får ett datum också.

    Agneta: Bilder kommer så fort vi är hemma igen. Önskar bara att denna väntan var över nu, precis som för dig!

    Kramar till er alla!

    SvaraRadera
  6. Maria: Jooo, nu är det riktigt nära!! :-)
    Kram

    SvaraRadera