"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




fredag 4 februari 2011

Helg igen

Veckorna flyger fram, trots att jag inte gör någonting under dagarna. Min mammas kommentar var "Ja, men du sover ju bort halva dagarna så det är ju inte så konstigt att andra halvan går fort"! Så sant så! :-) Och så skönt! Sover oftast till 10-11 tiden, käkar frukost och sedan sitter jag varierande tid framför datorn. Jag tar min dagliga rulltur och sen helt plötsligt så kommer Jimmie hem från  jobbet. Då blir det tv-tittande, diverse tv-program som ska följas. Underbart att kunna följa olika program, brukar vara ganska svårt att hänga med då jag jobbar skift i vanliga fall. Sen så var den dagen slut...

2 kommentarer:

  1. Preces så ser mina dagar också ut...:) Rätt skönt!

    SvaraRadera
  2. För att inte tala om hur man kan få dagarna att gå och göra "ingenting" när bebisen äntl. kommit:-) kram Ingela

    SvaraRadera