"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




fredag 5 november 2010

VK

När jag läste VK idag såg jag en artikel om ett par som förlorat sin dotter i magen. Blev glad över att det uppmärksammas i dagstidningen. Folk behöver se att det händer och prata mer om det, tror jag iaf. Hittar dock inte artikeln på nätet men om jag hittar den under dagen så lägger jag ut en länk.

6 kommentarer:

  1. Hej, ja lägg gärna ut en länk, jag läser din blogg varje dag. Beklagar så att er lilla inte heller fick vara med hemma. KRAM Ida

    SvaraRadera
  2. Tack Ida!
    Tyvärr har de nog inte lagt ut artikeln på vk.se...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Ann-Louise
    Jag ska kontakta reportern och höra om de inte kan lägga ut den. Jag som är med i den är själv besviken på att den inte finns där så att jag kan skicka en länk till de som inte bor här eller de som bor här och inte har papperstidning.
    Hoppas att vi ses på söndag. Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Sandra: Om den kommer ut på vk.se så kan du väl maila mig så jag kan lägga ut länken här! Vi ses absolut på söndag om det inte är fullt kaos på BB!

    SvaraRadera
  5. Hej, har inte blogg, men hitta dej via en annans blogg som ja läst, ville bara säga åt dej att ja deltar i er sorg o allt som ni ha gått genom, kan inte förstå hur de o föda ett dött barn :( vet int om ja sko själv klara av de.... har själv 2barn ena heter Lucas o e 1år 2mån storesyster Emilia 2år5mån. Men kul att se att du får ett syskon åt Lucas, hoppas allt går bra, håller tummarna... -tia

    SvaraRadera