"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




torsdag 4 november 2010

Besök

Började dagen med att baka. Har efter det haft besök av fina vänner och deras små sötnosar. Tycker det går riktigt bra att träffa mina vänners bebisar. Jag kanske inte gosar lika mycket med bebisarna som jag gjorde innan Lucas men det känns inte jobbigt. Det är jag mycket glad över. Att det vänt och jag kan glädjas med mina vänner.

Har bokat resa hem till Finland i slutet av november och jag ser mycket fram emot att träffa lille Edwin. Och Moa såklart. Har hänt så mycket i hans utveckling sen senast jag såg honom så det ska bli riktigt roligt att se vad han kan nu. För tillfället känns det faktiskt inte alls jobbigt. Ser fram emot att se när han "irriterar" storasyster och snor hennes saker, kan se det framför mig. :-) Läängtar hem till älskade familjen...

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du känner så inför andra bebisar. Jag är upp och ner, vissa dagar kan jag inte få nog. Andra dagar gör det så ont att jag vill kräkas. Kram

    SvaraRadera
  2. Visst går det upp och ner för mig också men just nu är jag inne i en period då det är lättare. Tror också att det blivit lättare efter jag blev gravid själv.
    Kram

    SvaraRadera