"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




måndag 29 november 2010

Snart iväg

Skulle inte ha hjälp till med snöskottningen igår... Känner av mina fogar idag. Men det var så skönt att jobba lite med kroppen och jag tog det lugn, sopade mest av trappen. Jimmie ville inte att jag skulle hjälpa till med skottningen så jag lovade honom att inte gnälla om jag fick ont, det är bara att hålla god min och låtsas som ingenting!

Ska snart iväg på ultraljud. Idag ska den lille viktuppskattas. Kul att få en uppfattning om hur stor/liten pyret är. Bebben håller på att värma upp inför visningen med sparkar och kullerbyttor. Undras om vi lyckas få med oss en bild på något annat än den lilles rumpa idag? Med tanke på uppvärmningen så tvivlar jag på det! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar