"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




tisdag 12 oktober 2010

Tack

Tack alla fina som hållit tummarna och som glädjs med oss!

Kramar till er!

4 kommentarer:

  1. Men, va konstigt? Min kommentar som jag skrev igår finns inte..? Måste ha försvunnit i cyberrymden?!
    Jag undrade iaf vad J gjorde för att lura barnmorskan, blir så nyfiken ;) Underbart att Ni har en livlig en därinne, fortsätt må och snart måste vi få till en date!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad bra att höra att du är också så tokig i Vänner. Min man är likadan, han förstår inte hur jag kan skratta högt åt olika avsnitt som jag har redan sätt massa gånger. Men jag säger bara att Vänner är bäst, och det är det.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så skööönt att det såg bra ut och vi gläds med er!
    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Jossan: Allt möjligt, han växlade bl.a. mellan att säga han och hon, du vet ju hur han kan vara! :-)

    SvaraRadera