"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




torsdag 14 oktober 2010

Nej se det snöar...

Årets första snö faller nu! Är så mysigt att sitta i huset och titta ut. Tror dock inte jag tycker det är lika mysigt då jag ska gå till tågstationen. Det blåser nämligen en del också. Nu är det bara att vänta på våren för när den första snön smälter i vårsolen blir Lucas storebror! :-)


Var föbi graven i söndags, som vanligt, och det var så härligt höstväder! Starka färger i gult och rött! Det var så fint att titta på Laban och Labolina som stod mitt bland alla färger och smilade åt alla som gick förbi. Åtminstone jag blev lite gladare!

1 kommentar:

  1. Så vacker höstbild från kyrkogården i söndags. Jag förstår att du blir lite gladare när du möts utav Laban och Labolina. Tänk, de har alltid varandra där. Filip, Laban, Labolina och den lilla flickan som vilar där.

    SvaraRadera