"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




lördag 12 mars 2011

Vårt lilltroll!

23 kommentarer:

  1. åhh vilken underbar son ni fått!
    Gläds så med er!

    kram.

    SvaraRadera
  2. Vad söt och vacker han är! Jag är så glad för er!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. tänk va Lucas e stolt, tänk va han e stolt att ni orkade gå vidare och tänk va stolt han är som har fått en bror. tänk va stolt Lucas är över sin familj, han sitter i himlen å vickar på tårna och fnittrar att han nog har dom starkaste och mest lyckliga föräldrarna i världen! alla pratar alltid om kärleken till ett barn, ingen nämner att dom älskar oss också! ta hand om er.

    SvaraRadera
  4. Gläds också så otroligt med er. Så himla fin han är!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fin liten kille. Så mycket hår. Stort grattis. Visst är det underbart att få hålla ett levande barn i sin famn? Stor kram

    SvaraRadera
  6. Så underbart söt! :) Hoppas ni njuter för fulla muggar. Kramar

    SvaraRadera
  7. Otroligt vad fin han är!! Lucas lillebror!!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Grattis igen!
    Vad skönt att se att allt gått bra! Hoppas ni mår bra också.
    Ska bli kul att få träffa lilltrollet, Lily är så intresserad av bebisar nu när hon vet att det vankas en lillasyster.

    /Jimmy, Ulrika och Lily

    SvaraRadera
  9. Så söt han är!

    SvaraRadera
  10. Gläds så ofantligt med er!!! så himla roligt att allt gått bra och vilken sötnos ni fått.
    Njut nu varenda minut (det vet jag att ni gör) men snosa mycket och bara va. Innan ni vet ordet av så är det årskalas och man undrar vart den där spädbarntiden tog vägen...

    Stora stora Kramen till er alla!!!

    i

    SvaraRadera
  11. Åh så otroligt söt o fin han är. All lycka till er.

    SvaraRadera
  12. Kom att tänka på en dikt, du har kanske redan läst den, men skickar den ändå:

     Lyckans minut

    Är det sant, att jag håller ett barn på min arm
    och ser mig själv i dess blick,
    att fjärdarna gnistra och jorden är varm
    och himmelen utan en prick?

    Vad är det för tid, vad är det för år,
    vem är jag, vad bär jag för namn?
    Du skrattande knyte med solblekt hår,
    hur fick jag dig i min famn?

    Jag lever, jag lever! På jorden jag står.
    Var har jag varit förut?
    Jag väntade visst millioner år
    på denna enda minut.

    Erik Lindorm

    Kram Cissi

    SvaraRadera
  13. Men så underbar liten kille! :) Vad jag längtar! Nu har vår nedräkning börjat men konstigt nog känns dagarna bli längre och längre... :) Stor kram!

    SvaraRadera
  14. Oj vad härligt!! Vilken lycka! Massor med grattisar!!
    Carin

    SvaraRadera
  15. Nej men åhhh vilken liten goding! Stort grattis till en jättefin liten son.
    Stor kram

    SvaraRadera
  16. Underbar liten kille! Söt frisyr :) Stort grattis till er!

    SvaraRadera
  17. Vilken underbar liten sötnos!!!! Åh vad glad jag blir för er skull! Längtar så efter ett syskon till min Ängel oxå. Ta hand om er. Kram

    SvaraRadera
  18. Stort grattis till en fin liten kille! =)

    SvaraRadera
  19. Han är såå sööt! Och vad mycke hår..vilken prins!
    Njut av er lille man.
    Kram, Mikaela

    SvaraRadera
  20. Men så fin han är då! Jag förstår att det känns magiskt och alldeles alldeles underbart att Lucas nu fått en lillebror. Kramar

    SvaraRadera
  21. Han är helt ljuvlig! /Alma & Ellas mamma

    SvaraRadera
  22. Så fin han är! Vilka fina bilder! Hoppas nu att ni slipper vara på sjukhus så mycket och kan vara hemma och njuta ordentligt av er lilla goding!

    SvaraRadera