"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




söndag 6 mars 2011

Pirrigt!

Ja, då är det snart dags. Pirrigt värre. Håll tummarna att det är lugnt på förlossningen imorgon så vi får komma in och håll tummarna att vi får komma hem med ett levande barn om några dagar!

Jag uppdaterar så fort jag kan om hur det gått!

15 kommentarer:

  1. Det är så spännande! Ni har snart er bebis hos er :-). Ni är och kommer att vara i mina tankar och håller tummarna för er!
    Stora kramar och lycka till!

    SvaraRadera
  2. Önskar ett stort lycka till!!!!!!

    Stora kramar Tess W

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna stenhårt!

    SvaraRadera
  4. Jag håller också mina tummar hårt för er!
    Stor bamsekram
    Malin

    SvaraRadera
  5. Önskar Er också ett stort lycka till! / En annan Linda

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Har följt dig sen aug när vi förlorade vår dotter och jag blev änglamamma. Kommer nu tänka på er extra mycket och hålla mina tummar för att allt ska gå bra.
    Emilia

    SvaraRadera
  7. Hej! Kommenterar första gången. Och det var på tiden.. Har läst din blogg i snart ett år och berörts, kännt igen en del och fått många tankeställare. Ville nu önska dej lycka till, att förlossningen blir en fin upplevelse och att ni sen får leva i den där underbara rosa bubblan man lever i dom där första otroliga dagarna med det nya livet!
    -Lotta

    SvaraRadera
  8. Tack alla fina!

    Emilia: Är så ledsen att ni också miste er bebis

    SvaraRadera
  9. Lycka till! ååh så spännande!Kramar

    SvaraRadera
  10. LYCKA TILL!!! Jag vet inte om jag berättade redan, men vår 3-åring fick en lillasyster 5 februari, också genom igångsättning (jag hade lite fostervatten). Allt gick fint. Hoppas det går smidigt för er imorgon också! KRAM!! ö. Almas och Ellas mamma

    SvaraRadera
  11. Maria: Nej, det visste jag inte! Grattis! Och tack!

    SvaraRadera
  12. Lycka till i morgon!! Kram kram

    SvaraRadera
  13. De här är så spännande! Massor med lycka till imorgon!

    SvaraRadera
  14. Ett stort lycka till!!
    Kommer att tänka på dig/er idag!!

    SvaraRadera
  15. Önskar er all lycka inför det som komma skall!!
    Kommer ihåg er!

    Styrkekram
    -camilla

    SvaraRadera