"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




onsdag 6 april 2011

Magknip

Senaste tiden har lilleman haft det lite körigt i magen. Han verkar ha ont i magen efter amning och pruttar mycket. Sedan igår har jag uteslutit mjölkprodukter ur min kost och jag tycker redan att jag märker skillnad. Inatt sov han tre timmar mellan varje amning, det har inte hänt ofta kan jag säga! Blir nog att vara utan mjölkprodukter en lååång tid nu för det är inte roligt när han har ont. Man känner sig så hjälplös och mammahjärtat blöder då man provar allt och han fortsätter att vrida sig och ha ont...

2 kommentarer:

  1. Erik hade en kort period med magknip. Han hade det på morgonen. Jag testade minifom utan att det blev någon skillnad och det försvann av sig själv på några veckor. Utan kostförändring...

    SvaraRadera
  2. Stackars liten :(
    Inge kul med magknip. Hoppas verkligen att det går över snart!
    Kram

    SvaraRadera