"They say that memories are golden,

well maybe that is true.

I never wanted memories, I only wanted you.



A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you


you never would have died.



In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

no one ever could fill.



If tears could build a stairway

and heartaches make a lane,

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.



Our family chain is broken

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again."



Author unknown




torsdag 7 april 2011

Lilltrollet

11 kommentarer:

  1. Oj så söt och så mycket hår. :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Vackert litet barn! Man blir varm i hela kroppen när man ser en sån liten goding :) Kram Josefin

    SvaraRadera
  3. Underbart fin bild!!
    Många kramar till er!!

    SvaraRadera
  4. Vad fin han är. Och vilken kalufs! Jag som tycker att Vilma har mycket hår :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. SÅ SÖT och vad mycket hår!!

    SvaraRadera
  6. SÅ SÖT!! Vilket litet mirakel!!
    Njut och myyyyys bara.
    Ta hand om er och grattis än en gång från oss.
    Kramar Jossan

    SvaraRadera
  7. Lucas är stolt storebror tille en hårfager jätte fin liten kille!

    SvaraRadera
  8. Jo, han är vår söta trollunge! :-)

    Jossan-Wellness by me: Kul att du hittat hit. Hälsa familjen så mycket! Kram

    SvaraRadera
  9. Han är ju helt bedårande! Åh så underbart att få en sån liten goding hemma. Kramar!

    SvaraRadera
  10. Gud va go, så mycket hår :)

    Jag har handpumpat i duschen och även i badet. Har inte hjälpt tyvärr. Idag fick jag nässprayen på BVC. Har hunnit med o använda den några gånger nu idag men har tyvärr inte märkt nån skillnad. Ipren skulle jag äta också. Hon sa att jag har en inflammation så jag vet inte. Hoppas på att det blir bättre snart :)

    SvaraRadera